måndag 2 november 2009

UPDATE

Kom precis hem från en heldag med mina favorit tjejer; sanna och lina. Vi har spenderat dagen på stan , tittat på kläder och gått på bio. Vi kikade på "trubbel i paradiset", och nja den va ju sådär.. den klassiska romantiska komedin med ett slut man listade ut innan man ens gick in i bio salongen. Men ja tidsfördriv så att säga på denna tråkiga måndag.

Sen vill jag bara lägga in att jag måste ha världens gulligaste vän Shirin. Ja som ja inte skrivit nåt om här, så har ja fått tillbaka min magkatarr igen, och i lördags så tog Shirin mitt jobbpass för att ja inte mådde så bra. Så då skickade hon ett sms med att ja skulle få en krya på mig - present av henne. Jag trodde att detta skulle vara nå hemma gjort som det knåpat ihop på jobbet som skämt men nejnej denna underbara människa har gått och köpt ett svart nagellack från Chanel till mig. Världens bästa krya på dig present skulle jag säga, inte sant? Så tack shirrebirre du är bäst=)

nu blir det film..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar