torsdag 4 juni 2009

I behov av en snygg bikini..

God Morgon!
Är ifullgång att kika efter en snygg bikini. Men jag tänkte att eftersom de ändå är 4'de Juni och ungefär 10 grader så känns stranden återigen inte så nära! Så jag kanske inte är så sen trotts allt.

Men nu har jag varit inne på Victoria Secret och kikat, här kommer några av mina favoritbikinis och en av dem kanske får bo hemma hos mig i sommar. Vilken tycker du är snyggast?




1. En annorlunda bikinimodell (ryggen) men kanske inte den bästa att sola i.


2. Riktigt snyggt i grönt när man blir brun, en av mina favoriter.


3. Svag för nitar, så att även ha det på bikinin vore inte helt fel.


4. Lite mer färg, men ändå ganska fräsht på sommarn. När man går klädd i svart hela vintern.

2 kommentarer:

  1. Skillnaden på när hur tjejer och killar kommenterar bikinibilder.
    1. would do, riktig padoaaw ass
    2. would do, hennes blick säger grr grrrr
    3. would do, men bara om ingen får reda på det
    4. would do, alla vet att flickor i cowboyhatt ger dig utlopp för avvikande sexuella preferenser.

    /Sasan

    SvaraRadera
  2. Den vinröda var riktigt sexig ;)

    SvaraRadera