onsdag 3 juni 2009

PROJEKT: Koorosh söker fru!


Detta är Koorosh Feizi, han är 25 år gammal och är enligt mig i behov av en värdig fru/date!
Så nu tänkte jag auktionera ut honom till lämplig friare/intresserad tjej.

Bra egenskaper:
  • Oerhört charmig
  • Välutbildad därutav intelligent (utbildningen gav alltså resultat:)
  • allmänbildad
  • Super snygg
  • Svärmors dröm
  • Generös
  • Renlig (de gillar ju vi tjejer)
  • Ambitiös
  • Trogen!!
  • Bra humor
  • Social
  • Stilsäker
  • Snart utbildad salsa dansare!
  • Körkort
Dåliga egenskaper (alla är vi mänskliga)
  • Morgontrött
  • Behöver mat vid jämna mellanrum annars blir han lite cranky!
  • annars är karl nästintill perfekt!

Listan kan fortsätta förevigt men det är upp till dig om du vill uppleva alla hans andra underbara egenskaper i verkligenheten så ta tillfället i akt och kontakta mig genom att kommentera i kommentarfältet med mail och motivering, bara det bästa är bra nog för allas våran Koorosh.

Jag kan även lägga upp fler bilder vid förfrågan! :)

Hör av Er ni kommer inte ångra er!

(..om inte Koorosh passar har ja en till man på lager, Pedram.. men han får ett eget inlägg en annan dag)

6 kommentarer:

  1. Ohh va harligt...!

    Jag vill stalla upp o dejta din van,..
    har ar ett litet filmklipp pa mig.

    hoppas att han gillar mig... (=

    SvaraRadera
  2. http://www.youtube.com/watch?v=j2H6GeMgT5c


    har e klippet..


    Mvh
    korush lover

    SvaraRadera
  3. gud va trevligt. du blir nog definitivt en favorit att räkna med!!

    SvaraRadera
  4. åh va roligt, jag vill verkligen läsa vad du har att skriva om pedram när du ska sälja honom.. haha! :)

    SvaraRadera
  5. hahaha, jag pissar på mig själv.. om det nu fanns någon chans att jag skulle få en flickvän så är dom nu helt borta!

    p.s. tack för alla gulliga (inte alls överdrivna) ord.

    SvaraRadera
  6. äsch skärp dig! vadå överdrivet snarare underdrivet ;)

    SvaraRadera