torsdag 4 juni 2009

Terminator fan..inte?

Ja då var filmen sedd, om det nu var så mycket att se?
Vill jag bara lägga in till alla er super terminator fans att jag kanske inte är rätt person att bedöma den här filmen heller, eftersom detta inte riktigt är min filmsmak, men en sak kan jag fortfarande uttala mig om och det är att om de hade unnat filmen 30 extra minuter för att kunna utveckla relationer mellan karaktärerna så hade nog filmen gått hem hos många fler än bara terminator och 'super' actionfilm fans.. Dvs till och med hos mig!

Men några filmer jag ser fram emot i sommar är ; Inglorious bastards, Harry Potter and the half-blood prince och Public Enemies. Dem ska ses!

Hej sålänge!

1 kommentar:

  1. Hejdär! Mamma är inte aaaalls stressad för ikväll!! Lets help her!! Ses snart!! puss

    SvaraRadera