onsdag 26 augusti 2009

Ändringar,ändringar!

God Morgon alla!

Har funderat på att jag verkligen måste ändra design och innehållet här på bloggen. Just nu vet jag inte riktigt vad dehär är eller går åt..
Designen och alla ändringar som känns jättekompliserade (jag tog mig en titt igår på alla dessa koder och fattade inte mycket.) överlåter jag till någon som kan, så Koorosh när du vaknat från din skönhetssömn.. ring mig :)
Men ändringarna i innehållet får jag stå för själv.. och jag har tagit beslutet att skriva mer om fenomenet mode fast självklart även blandat med lite om min vardag. Jag måste få skriva av mig ang. kläder,skor,smycken och allt det. Dels gör jag detta så min pojkvän och mina manligavänner slipper lyssna på det (jag kan höra hur de hurrar) och dels för att det är något som cirkulerar i mina tankegångar dagligen och är något jag vill jobba med i framtiden.

Så får det bli! Och ni som tyckte dethär va en jättedum idé behöver inte fortsätta läsa bloggen och ni som tycker det funkar, är väldigt välkomna att fortsätta läsa! :)

..nu blir det frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar