måndag 24 augusti 2009

TILLBAKA.


SÅÅ.. efter lite tjat från olika håll, egen ork och en totalt uttråkad anna (ja,mig själv) efter 2 dagar av feber har jag tagit beslutet att börja blogga igen.
Har faktiskt haft planerna på att ta tag i det nu ett bra tag men som sagt blir ju aldrig av!

Så från och med nu ska ja fanimig uppdatera. Och efter min födelsedag ska jag införskaffa mig en bra kamera också, så det blir massa roliga bilder..inte helt fel!

Men nu.. 2 dagar in med mina trognaste vänner alvedon, hostmedicin och nässpray så känner jag mig så uttråkad att jag till och med skulle tycka det var roligt att städa hela lägenheten flera ggr om.. Har legat nerbäddad i soffan och inspekterat taket nu i 48h! Tur att datorn och tv'n finns.
Och eftersom jag inte orkar göra nåt annat än att ligga framför datorn och tv'n och sova så kommer de nog bli många blogg inlägg (säkert helt ointressanta) men som sagt många haha.

Nej nu måste ja ta min goda hostmedicin som smakar godis (skulle på riktigt kunna dricka den jämt) och sen ta en dusch.. man är ju inte vacker för omvärlden just nu precis!

TACK OCH HEJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar