tisdag 25 augusti 2009

Carin Wester vs. Din sko



I onsdags när jag gick hem från krogen (nykter) gick jag förbi ett skyltfönster som hade ställt ut nya höstkollektionen för Din sko. Deras nya höstlinje har riktigt schyssta skor faktiskt, äntligen börjar Sverige fatta att det inte är snyggt med 6cm klackar på skor och har till och med börjat använda sig av 11cm. (inte tillräckligt högt än enligt min smak men en bra start för ett par vardagsskor). Wow vilket genombrott! Men till saken.. Då såg jag iaf dessa skor, som påminde mig lite om de fruktansvärt snygga skorna från Carin Wester. Självklart inte lika snygga men de duger helt klart för en som inte har råd att lägga ut 3300 kr på ett par skor, även om jag gärna skulle gjort det och ätit nudlar för resten av månaden..men som sagt det låter inte rimligt! . Så dessa ska nog få flytta in hemma i min garderob väldigt snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar