fredag 28 augusti 2009

ÖVERBEFOLKAT


Jahapp, då var pluto avklarat.

Ikväll var den sämsta kvällen på länge på jobbet, hade fullt upp hela-hela dagen och en stängning som var så dryg att jag inte ens tänker gå in på det.
Efter jobbet var tanken att gå ut på Pluto och gratta Malin och Sara som hade födelsedagsfirande på gång, och som sagt det gjorde vi men pluto var så sjukt överbefolkat att jag orkade inte vara kvar, det funkar inte att vara nykter ibland sådär mycke folk, ordagrant spenderar man sin tid att flyga runt som en vante och röka. Och röka kan jag göra hemma! Så japp nu är jag hemma.

Nu lyssnar jag på lite bloc party och mår bra i min ensamhet! fan va skönt det kan va ibland.

Sen väntar en låååång dusch och sängen.

(bloc party - one more chance (instrumental)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar