tisdag 27 oktober 2009

HÖSTSOL

verkligen dålig uppdatering här, men det har berott på att vårt internet vägrat fungera på hela dagen igår, direkt efter mitt första inlägg la det av. Typiskt!

Men kan väl berätta lite kort om gårdagen, spenderade den som vanligt i sällskap med mina vänner, men förtillfället är ju Junior på besök i Västerås och sätter lite guldkant på tillvaron.
Han och jag tog även en sväng förbi biblioteket igår och jag skaffade lånekort och lånade boken "100 år av Mode" faktiskt riktigt rolig och intressant.

Nu ska jag se till att komma ut, det är första dagen på ett tag som det inte regnar och solen lyser till och med upp ibland, sånt som gör mig på riktigt bra humör. Förövrigt skulle inte 30 dussin D-vitaminer sitta helt fel vid den här årstiden. Kanske vore nåt att införskaffa på riktigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar