onsdag 21 oktober 2009

SKOR?

Nu har jag varit på stan hela dagen (som vanligt)
Men har faktiskt varit så duktig att jag bestämt mig för att bara köpa 1 par skor den här månaden. (Om man bortser från de jag beställde från H&M, min ursäkt till detta är att jag faktiskt beställde dem förra månaden haha). Men jag har iallafall tittat ut 3 par skor, men som sagt jag får bara välja ett par. Det står mellan ett par Dr martens liknande kängor, ett par lårhöga kilklacks stövlar från scorett eller ett par bruna skinn ankelboots med relativt låg och klumpig klack (påminner lite om ett par skor från acne). Så ni kan förstå min frustration över att välja mellan dessa, eftersom alla är bra på sina olika sätt.

Ja jag antar att den spännande fortsättning får sitt slut på fredag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar