torsdag 8 oktober 2009

SKOLDAX

God dagens!
Idag ska jag och min vän Lina ta tag i våra liv. haha
Idag är dagen jag ska börja ta tag i mina studier. Jag har äntligen hittat en utbildning som passar mig som handen i handsken och det bästa av allt den ligger i sthlm. WIHOO.
Men som jag sagt förut så var ja inte den mest engagerade personen i gymnasiet, och det får ja igen för nu. Ja kommer behöva läsa upp några ämnen för att kunna ansöka dit ja vill, men det sjuka är att ja vill inget annat än att börja plugga och det gör mig inget att ja måste göra om vissa saker. Det är detta som är pluset i kanten med att ta ett eller fler år efter gymnasiet till att jobba, slippa skoljobb helt enkelt och göra nåt helt annat. Så nu efter 2 år på gränden vill ja inget annat än att börja läsa igen. Det kommer bli grymt kul.

1 kommentar:

  1. Kan du inte berätta vad det är för utbildning? :) / Sofie

    SvaraRadera