tisdag 6 oktober 2009

Ja ni, nu har ja äntligen fått ihop en dans och uppvärming samt musik, trots att lagen om att du inte får ladda ner musik försvårar ju saken ENORMT. Men nu har jag fått samlat ihop lite gammal musik som jag redan hade på datorn från förut, men som inte är så kända låtar så många har nog inte hört dem.. så de ska nog fungera!

Är faktiskt lite nervös över hur de kommer gå, har ju inte hunnit träna in allt perfekt så man kan det helt och hållet utantill, men det får väl bli lite improvisation annars. Har alltid funkat förut haha

Sen ikväll ska ja tvinga med mig Shirin på Poweryoga och Core. Så Shirin om du läser detta har du inget val än att följa med ;D

Puss!

1 kommentar:

  1. sv: var så lite, men det är sant! :) hela din blogg är riktigt rolig, mysig eller jag vet inte vad ja ska säga, det är kul att läsa. Känner mig så jobbig när ja kommenterar"/ men jag ville skriva det till dig :)

    SvaraRadera