onsdag 21 oktober 2009


Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Igår när jag stod på jobbet och längtade som mest till att kl skulle slå 22.00 (vilket betyder hemgång) tänkte jag att imorgon på min lediga dag ska jag bara ta det lugnt, dvs. sova ut och sen bara slappa en hel dag. Det kändes som världens bästa idé just då men nu när jag vaknar idag på min lediga dag, är jag lika rastlös som vanligt. Vad är det för fel? Jag kan verkligen aldrig bara ta dagen som den kommer längre, förut var det min specialitet, det känns som om jag missar en massa viktiga händelser bara för att jag är hemma. Men egentligen missar jag kanske bara en fika och lite vardagssnack med vännerna.
Så ja nu ska jag hitta på nåt idag trots allt, kommer nog klättra på väggarna annars och störa Oscar som sitter och pluggar.

Hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar