torsdag 29 oktober 2009

Internet är inte min vän för tillfället, och inte nog med det.. tangentbordet på Oscars dator (den jag brukar skriva inlägg på mest) har av någon anledning lagt av och vägrar att fungera på vissa bokstäver, så varje gång jag använder mig utav bokstaven H eller G så får jag kopiera in dem, så ni kan förstå vilket jobb som ligger bakom detta lilla inlägg.

Nog om det, idag blir en ganska hektisk dag, eftersom Danne har födelsedagsfirande (på en torsda) vilket ja tycker är helfestligt för då kan ju alla komma! WIHO. så har jag en massa ärenden att fixa innan, och ja hatar att springa ärenden. En dålig hemmafru är vad ja kommer bli , ja! Springa ärenden är väl typ deras favorit hobby, strax efter städning och matlagning.. och där kan ja dra in några stilpoäng på matlagningen men blir väl fälld lika fort när vi kommer till städningen haha. Förhoppningsvis kommer det finnas någon robot när jag skaffar barn typ år 2040 som kan göra alla dessa sysslor åt en, Ja skulle iallafall vara först att ha en hemma hos mig :)

Lägger upp bild på den fina klänningen ja införskaffade mig i förrgår lite senare, just nu jobbar jag morgonrocken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar