söndag 11 oktober 2009

MUFFINS!

CUPCAKE night var underbart. Tackar Linnéa och Adam för det & ser fram emot glasskvällen.
Blev även väldigt glad när jag fick ta tillbaka min Marc Jacobs väska som har legat hemma hos Adam sedan tidernas beynnelse. Det var nämligen så att för längesedan när Elin Kling hade sin väsk-tävling (om ni kommer ihåg eller ens visste) så skickade ja in ett sms med inställningen varför inte, medans alla mina vänner var eniga om att ja slängt 10kr i sjön (kostnad för smset för att få vara med och tävla). Men ja blev uttagen till de 10 finalisterna och va självklart tvungen att skriva ihop ett sms om varför just jag skulle få väskan, vet inte hur jag lyckades få ihop ett så bra sms att ja vann, men det gjorde jag! Så blev jag ägare till min favorit väska som egentligen skulle kostat mig skjortan men som blev min för ynka 10kr! Det kallar jag kap.

Nu ska jag laga min "bo hemifrån och inte ha någonmat i kylen" - special, snabb macaroner med ketchup, yummi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar