måndag 18 maj 2009

23.34

Precis hemkommen ifrån jobbet. Måste ha varit den lugnaste dagen på år, skönt med lugna dagar ibland.. ni som besökt Café Gränden någon gång i livet vet nog att det inte hör till vanligheterna! Men det blev en lång och härlig 'rök' efter jobbet med djupa och intressanta samtals ämnen.. Jag tror nog att det bästa idéerna kommer fram på kvällen tillsammans med en cigarett och goda vänners sällskap!

Sprang även förbi upp till min chef Peter efter jobbet, för att kika på resultatet av 2st nyinspelade reklam filmer som spelades in i Fredags i Uppsala.
Där jag spelade sjuksköterska/vampyr (haha) för en kampanj för ett läkemedel. Kommer nog bli bra, trotts att jag fick kämpa på rätt bra för att memorera alla repliker, som sagt minnet är kort men bra! Jag får slänga upp slutresultatet här när den är klar men änsålänge har jag bara en bild med mina vackra och datagjorda vampyrtänder!

Nu blir det till att sova och lyssna på bra sovmusik, skönaste stunden på dagen!

God natt!

-

Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar