lördag 23 maj 2009

Avresa!



Kl är nu 12.00 och jag sitter redo och klar för att ta av till London när som helst!
Fast så är inte riktigt fallet- som vanligt är jag mycket snabbare än vad jag själv tror och sitter nu exakt två timmar innan vi ska åka helt redo och klar inkl. färdigpackad!
Planet lyfter kl 14.55 från Västerås flygplats. Ni kan inte ana hur nöjd jag är att få flyga från Västerås, att slippa den långa och stressiga resan till Arlanda när man ändå sitter mestadels utav vägen och tänker på vad man har glömt, vilket resulterar i ännu mer stress får mig att knappt vilja åka. Så om jag nu skulle ha glömt biljett eller pass (vilket inte skulle förvåna mig alls även fast jag trippelkollat) så kan jag ändå vända tillbaka på ca 10min och hämta det och vips även hinna med planet! En utmärkt genomtänkt plan!

Så vad händer när vi kommer fram till London? Jo, vår lilla självlärda reseledare Koorosh har styrt upp varje dag in i minsta detalj! Så vi landar 16.10 och ska sedan ta oss hem till K's lägenhet, därefter följer uppfräshning efter flygresa och sen middag med alla hans rumskamrater på en nice resturang. Det låter alldeles perfekt! Och imorgon kommer nog uppdatering i bildformat eftersom K's kamera i princip brukar växa fast på hans arm vid sådana här tillfällen!


Sådär! Titta nu har jag till och med fördrivit 6 hela minuter på det här inlägget och de får räcka!


Hoppas alla får en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar