måndag 25 maj 2009

London del 1.

Nu blir det nastan fri tolkning pa inlagget eftersom koorosh dator saknar bokstaven a med tva prickar over och de andra tva bokstaverna som har en eller tva prickar over! Jag antar att ni vet vilka jag menar haha.

Jag vill bara borja med att saga att jag alskar London, kan nog vara den mysigaste storstaden jag varit i. Alla fik, byggnader, affarer osv!

Dagarna har gar riktigt fort, som jag skrev tidigare sa har K planerat upp varenda minut av varan tid har, vilket ar bra for man hinner mer att se och gora sjukt mycket men baksidan av det ar att ta sig overallt. Det ar sa langt vart man an ska, tror vi lyckades ga ungefar 3 mil igar bara pa dagen och de va ingen overdrift!

Men igar tog K oss till ett mysigt frukoststalle dar vi at nybakade bagels med olika palagg.. gott kaffe och san pellegrino! underbart! Nagon timme senare satt vi pa tunnelbanan in till stan, och val framme blev de shopping av :) alla butiker ar sjukt stora med otroligt mycket snygga grejer, speciellt skor! Efter en laaang och lyckad shoppingdag var det dax for party. Kvallen tog oss till en klubb som ingen kommer ihag namnet pa, men sjukt bra! Taket var fullt av kristaller som glimmade i takt till musiken, Go-go dansare (till K's gladje haha) och ett jakla drag! Sa mycket som jag dansade igar, sa har ja nog gjort mitt for tio ar framat! Kvallen avslutades med en rod dubbeldackare hem och en fruktansvard fotsmarta! anledning: Nya skor, och problem att sta still till bra musik! Sa min losning pa detta var att ga barfota hem!
En halv hamburgare och en pizza slize senare somnade vi, har nog inte varit sa trott pa lange.. Sa det var ett par val behovda timmars somn i natt!


Nu ska jag vacka Koorosh och Lina!

Satter in alla bilder fran igar om en liten stund! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar