fredag 22 maj 2009

London Calling!



Har precis ätit spicy hot och sitter nu och väntar in vad som ska hända ikväll.
Det lutar åt en lugn kväll utan alkohol, lika bra att spara sig tills Imorgon kväll då det blir utgång i London istället.. ett mycket bättre altenativ :) Kanske blir en bio eller nåt vem vet. Men tråkigt nog känner jag mig krasslig som ett as och har kurerat mig med det mesta inom hälsovårds vägar. Hoppas att det går åt bättringsvägen iallafall!

Nej nu ska ja röra mig vidare!

Sen blir det uppdatering från London!

CIAO

2 kommentarer:

  1. Kolla, en blogg som jag medvilligt (motsats till motvilligt) skall följa!

    SvaraRadera
  2. Fan vad fult med adressen som namn, måste ändra mitt Google-konto... Eller så fixar du så man kan kommentera utan att ha konto! :)

    SvaraRadera