onsdag 20 maj 2009

Let me introduce myself... Mr.right


God Morgon!

Älskar att vakna av solen, det är därför jag aldrig sover med neddragna persienner.. allt i hopp om lite solsken på morgonkvisten! Och idag fick jag som jag ville, underbart!

Om en liten stund är planen att åka hem till Lina och möta upp Petra och ja, självklart Lina.. vi ska ta de lugnt i solen på Linas underbara takterrass där jag har seriösa planer på att bosätta mig i smyg, måste hitta ett bra kamouflerat tält bara, then it's a done deal! :)

En annan rolig plan för dagen är att göra två accessoarer att ta med till London. Det ska bli ett fjäderhårband och ett hårband med en storblomma. Jag hoppas bara att ja hittar snygga fjädrar känns ju inte så hett att ta några gula, röda eller gröna fjädrar som man dekorerar med på påsken, nej-nej ja skulle bli överlycklig om jag hittade några fjädrar med påfågel mönster!

3'dje planen är vin. Även detta på Linas terrass. Det finns inget mysigare än en solnedgång,ett glas rosé och goda vänners sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar