torsdag 21 maj 2009

Dagen med stort B.

Ganska död idag. Vet inte om det beror på att jag är bakis eller om jag börjar bli sjuk.Hade en bra utekväll igår, den började med att jag och lina drack lite vin hemma hos Peter först i väntan på att Michélle och Malin skulle sluta jobbet. Sen mötte vi upp tjejerna och gjorde vårt första och definitivt inte sista besök på 'circus'. Vilket underbart ställe, inredningen är klockren och för att inte tala om personalens jobbkläder, blev mottligt avundsjuk när jag såg att de fick jobba i skitsnygga 'circusdirektör' jackor! Riktigt bra, som sagt inte sista gången man tittar förbi där!


Idag ska jag vara duktig och planera vad som ska med till London nu på lördag!
Som alla vet har vi tjejer ungefär samma problem när det gäller att packa inför en resa eller weekend. Varje jäkla gång proppar man väskan full med massa onödiga plagg och skor som ändå aldrig kommer få se solljus på hela resan eftersom man inte ens kommer använda det! Och den här resan är det extra viktigt att packa smart eftersom halva min väska är till koorosh grejer (för hans flytt) PLUS att jag har ju planerat att shoppa som en dåre också. Så planen är att ta med EN enda ynka outfit som jag då reser i men även kan kombinera med ett par klackar och fixa en snygg utgångsstass till kvällen! Sen får man shoppa så att man har nya kläder varje dag ändå..och tro mig de är nog den lättaste uppgiften!
Nej, nu ska jag försöka tänka vidare på dehär med outfit?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar