måndag 18 maj 2009

massa ointressant fakta!

Vem är jag? om du vill veta lite närmare läs vidare!




Du heter: Anna

Smeknamn: inget direkt.. inte så lätt med smeknamn när ens riktiga namn består av 4 bokstäver synd nog.

Beroende av: mina nära och kära, skor, cigaretter & bra böcker!

Hur imponerar man på dig? genom att vara en skön person med lätt inställning till livet och massa charm.

Var bor du? Västerås

Äger du några converse: har nog ett par i varje färg, sjukt sköna skor!

Sprit, cider, vin eller öl: vin i alla lägen!

Nästa mål i ditt liv: att hitta det jag vill göra i mitt liv. för många förslag för ett enda val.

Vem ringde du senast? Min kära vän Lina.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Vi möts på jobbet kl tre"

Antal timmar sömn inatt: 10h. Är nog trevligast då!

Brukar du komma i tid: För det mesta, hatar att vänta när folk inte kan passa tider!

När mår du bra: När jag får göra något jag älskar.

När blev du fotad senast: I helgen

Hur känner du dig nu: lite stressad, har massa att göra innan jobbet idag!

Vanligaste färg på dina kläder: svår fråga..de beror på vilket väder det är.

Är du blyg? Nej det tror jag väl inte

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, och nej

Vad längtar du till? Just nu, till London.. kommer bli sjukt kul!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, dem bästa!

Hur gammal är du: 20, fyller 21 i September


Vad skulle du göra om du vann en miljon: Börja investera i smarta grejer så när miljonen tar slut kan jag tjäna ännu mer pengar!

Bär du glasögon eller linser: Nope, men vill ha ett par glasögon!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nepp, plaggets utseende är viktigare!

Har du piercing: Nej, fegade ur i sista sekunden!

Vill du gifta dig: Självklart!

Solar du ofta: Nej, är alldeles för rastlös för att ligga still så länge, jag föredrar att bada än att ligga på stranden och tråka!

Är du bra på att laga mat: Joo, jag har mina special rätter haha.

Är du flygrädd: Nej inte så farligt..

Är du musikalisk? har varit dansare sen jag var pytteliten och är uppväxt med musik, så ja de måste jag nog säga!

Vad dricker du helst när du är törstig: iskallt vatten.

Tror du på ett liv efter döden: Helt klart!

Tycker du om sushi: Älskar!

Vad äter du helst när du ser på film: på bio äter jag väl godis men hemma föredrar jag att ha vindruvor, kex och goda ostar.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska helt klart! Men försöker gå upp tidigare på morgonen eftersom man missar ju hela dagen annars.

Vilken ögonfärg har du: Blå-gröna med gult i mitten

Senaste låt du hörde: Mykonos - fleet foxes


/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar