söndag 31 maj 2009

Reklaminspelning!



Har precis kommit hem från reklaminspelningen.. Och det blev så sjukt bra!
Vi spelade in i "skogsgläntor" när det var skymningsljus så ljuset blev sjukt bra när det sipprade fram mellan alla grenar och träd. Men nu är det så att ja hade glömt min mobil hemma så inga bilder blev det i från inspelningsplatsen, inte tills Peter skickar några så jag kan lägga upp dem här! Men ändå kommer filmen inom kort upp på cinemavisions hemsida reklamfilmer.nu (gå in och titta vettja)
Är iallafall sjukt nöjd, kunde inte blivit bättre tack vare vädret och den begåvade regissören Peter.

Hade förövrigt en riktigt bra dag ute på sjön med Sanna, Chris, Oscar, Nord och Lina.. Gled runt på båten och solade, och jag/några av oss tog årets första dopp.. 23 grader i vattnet är inte illa!

Tack för en bra dag alla som jag spenderade den med.
/Anna.

2 kommentarer:

  1. här kommer en till:
    http://youtube.com/watch?v=d0BLvVai0RI

    SvaraRadera
  2. ååå jag dör. den här hade jag totalt glömt bort!
    fan du har verkligen koll haha :D

    SvaraRadera