lördag 30 maj 2009

29 Maj.



Underbart skön dag idag.
Som sagt det finns ingenting bättre än svensk sommar, och man känner att den verkligen är påväg nu! Idag blev det en skön frukost/brunch på Cornetto där jag åt en jättegod sallad med kyckling och feta ost med en väl behövd iskall Cocacola (som alltid botar om man är bakis) så tummen upp för Cornetto! :)

Lite senare åkte vi hem för att njuta i solen i lugn och ro, men som vanlig slutade det i vattenkrig med småbrorsorna haha. Jag är alldeles för rastlös för att kunna ligga still i solen, så då är det bra att ha småbröder att skylla på när man vill roa sig med roliga saker som vattenkrig!

Nej nu börjar jag bli lite hungrig så nu väntar jag bara på att Koorosh ska ha roat sig klart med tv spelet så han kan följa med mig ner på stan och äta nånstans!

Hejsålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar