tisdag 1 september 2009

GOD MORGON-MIDDAG-KVÄLL


foto: 4th and bleeker

God Morgon (10.00)
Idag är planen att jag ska bli fotad, det är anledningen till varför jag har varit uppe sen halv tio på morgonen haha.

Sen blir det mat och kaffe innan jobbet, så jag hinner nog inte hem emellan, så det blir inte så mycke uppdatering här inte.

..Igår när ja kommit hem från jobbet kikade jag och oscar på 'state of play' med russel crow och ben afflek. Den var också bra men vi var alldelles för trötta för att titta klart på hela. Så de sista 20 minuterna av filmen får jag nog se ikväll.

Nej nu har ja inte tid att sitta här längre.. eller jo föressten hittade mina gamla skor från förra året, ett par som är lårhöga (utan klack) och i mocka. Happy-happy, de låg hemma hos lina och lurade! :) De hade jag tid att skriva iallafall.

CIAO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar