tisdag 29 september 2009

TRÄNA

Jäklar vad jag gillar att träna!
Dancehallen var grym, och Core är ju verkligen nåt man borde fortsätta med om man vill visa sig i bikini till nästa sommar, magrutor here I come!
Men jag är lite rädd att den vanliga Anna kommer slå till snart, och göra mig lat igen. Jag är egentligen ingen som springer runt på gym och tränar, är som sagt en gammal dansare och jag är van med att dansa och göra det man älskar , snygg kropp kom bara på köpet och blev liksom ett plus i kanten.
Men ack, så är inte fallet längre. Åldern (ynka 21) har slagit till och man måste kämpa för att hålla sig i form. Men eftersom ja ska sluta röka nu på torsdag (!!!!) så ska jag försöka upprätthålla en hälsosam livstil med måtta. Dvs, träna som en vanlig människa, försöka äta nyttigt och skippa några utgångar i månaden.. Inte överdriva allt och ta ut sig 150 % för att sedan tröttna efter max 3 veckor. Ungefär så höll jag på förut, så heja mig att ja fan ska klara mig den här gången, dock med en sundare inställning till träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar