måndag 21 september 2009

UTMANING!!

God Morgon på Er!
Idag, har ja verkligen försovit mig. Skulle upp tidigt och äta brunch med Lina, men eftersom hon inte har ringt mig heller så förvånar det mig inte det minsta om hon också ligger och sover.
Jag och Oscar skulle även upp kl 09.00 och träna boxning.. Det är nämligen så att han och jag har en liten vadslagning. Han tror sig nämligen vara bättre på att dansa än vad jag är på att boxas(vi båda är nybörjare i vardera sport) dvs. oscar har aldrig dansat och jag har aldrig boxats.
Och Oscar får skylla sig själv att han säger så, för ni alla som känner mig vet att när något sådant påstås måste det bevisas. Och JAPP, upp till test ska det.
Så nu alldeles strax ska vi till gymmet runda nr.1 och jag ska få boxas sen kl 18.00 ikväll är det runda nr 2. och den stavar; LATIN GROOVE haha!
Japp det var de enda dans passet som fanns idag, annars hade ja tänkt att boka in oss på dancehall. Så vi kommer nog båda se roliga ut ikväll för ja har inte dansat Latin, ja har dansat allt med inte Latin, men grunderna kan man ju.. Det kommer dock bli sjukt kul att se Oscar, ja ni kan ju bara tänka er... den nya Johnny i Dirty Dancing HA.

Fortsättning följer. Plus att ja ska hämta kameran hos Lina också, så ja kan börja ta bilder igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar