måndag 21 september 2009

Uppdateringen efter utmaningen då..

Japp boxning blev det för mig, ... i en kvart! haha. Tills jag halvt stukade min stackars tumme och fick alldeles för ont i mina smalben av alla sparkar. Nej, boxning är inget för mig!
Och som lovat följde Oscar med på Salsa. Det var han, Kim och 10 tjejer.
Efter 5 minuter fick han nog, eftersom han inte ens kunde lära sig grundstegen och satte sig ner. Det är helt förståeligt haha, som sagt alla ni som tror att dans är en lätt lek har så fel. Gå på ett danspass och bli bevisade motsatsen! Men jag tycker han är underbar som följer med för att ja ska få dansa och för att vi ska göra något tillsammans, de är inte alla pojkvänner som gör de inte! :) Men jag anser mig ändå som segraren av denna utamaning!! WOHOO.

Nu sitter vi och väntar på att Svenska Hollywood fruar ska börja, måste vara det bästa programmet på länge.. otroligt underhållande! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar