fredag 18 september 2009

IDAG



Har gått runt i dem här skorna i flera,flera dagar nu och fan dem börjar bli lite slitna.
Men jäklarns va dem är sköna..mina enda par skor som det faktiskt går att ha en hel dag utan att känna att du vill kapa av sina fötter.

Ja så va händer idag? Jo, jag jobbar bara 3 timmar idag, har 18-21 passet så om det fortfarande känns lika lockande som det gör nu, så ska nog jag och Lina ut och fota lite med kameran efter.
Förövrigt, blir det stor städning, sån där städning när man dammtorkar allt från innuti fönstret till konstiga sladdar och varenda liten list. För det finns ju inget bättre än att gå och lägga sig nyduschat, i en nybäddad säng i en fräsh och nystädad lägenhet! Inte sant?
Sen ska jag hämta ut mina kläder som har kommit på posten från H&M.

Ha en bra dag, uppdatering blir nog senare mot kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar