onsdag 23 september 2009


Hej vänner!


Är ledig idag så har hundra grejer att göra som vanligt på en ledig dag. Det är därför jag älskar när man har iaf 2 dagar efter varandra som man är ledig på! Och så är fallet idag, onsdag och torsdags semester! Så idag skulle jag börjat dagen med att träna, fårse om jag åker iväg till gymmet nu eller om ja kör ett pass på eftermiddagen istället. Men tycker det är mycket skönare och köra vid den här tiden eftersom det är knappt nå folk, men fårse. Sen ska jag ner på stan och äta med Lina, sedan måste ja ta mig hem till mamma på nåt sätt och hämta ut mina kläder som ska hämtas ut från H&M, sen ikväll är det realese fest för Johnny Rex nya album. Det kommer bli grymt!! Kanske blir en liten utgång efter vem vet!

Nej nu ska ja sätta fart så jag hinner med.
lite bilder kommer snart..

Ha en bra dag alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar