lördag 5 september 2009


Har precis kommit hem från jobbet, var en vanlig lördag med en massa fikagäster.
Efter jobbet drog jag och malin iväg och köpte oss en varsin dricka/kaffe och satt och bara pratade och rökte ciggaretter. sjukt trevligt.

Nu ska ja börja städa upp i min lägenhet (fast jag helst bara vill sova) som inte ser allt för trevlig ut, eftersom de senaste dagarna har bestått utav att jag har mest kommit in och vänt, jag brukar i vanliga fall ha det fint här eftersom jag själv blir helt stökig i huvudet om inte min lägenhet är i bra skick, så det här måste genast åtgärdas. Tror dock inte mina grannar uppskattar min dammsugning kl halv två på natten, men som sagt det är en nödsituation! Och föressten så hör min granne spela keyboard här nedanför så nu ska han få igen med lite dammsugning! sådeså!

God natt, och hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar