fredag 18 september 2009



Japp foton blev det, synd att det hinner på bli så jäkla mörkt redan vid kl nio. Men de duger!
Bilderna får komma upp lite senare, eftersom jag lämnade min kamera hos Lina.

Efter jobb passet idag så mötte jag upp Koorosh för en snabb espresso och en cigg på cornetto.
Sen lika snabbt vidare till Lina, fotosession och sen vidare till Å, där vi mötte upp världens bästa par Sanna och Chris för ett glas vin.
Fick även förklarat för oss att det hade ätit en frigående gris och någon slags röra fördelad i kluttar på Frank.. haha Sanna kan verkligen tricken för att få en maträtt att låta oemotståndlig, men väldigt nöjda var dem iallafall och vem är inte det efter att ha ätit på Frank :)

Nu ska jag göra ett tappert försök att kolla klart på Harry Potter eftersom jag slocknade sist mitt i filmen.. sen upp tidigt imorgon och spela in en reklamfilm för smycken.

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar